Jako doÅ›wiadczona stylistyka przeprowadzam również szkolenia dla firm, które doceniajÄ… wartość aparycji pracowników w osiÄ…gniÄ™ciu przez firmÄ™ sukcesów na rynku. Plan zajęć i tematyka szkoleÅ„ dostosowane sÄ… do potrzeb firmy. Inne problemy poruszam szkolÄ…c firmÄ™, której pracownicy zajmujÄ… stanowiska biurowe, inne wÅ›ród paÅ„ poszukujÄ…cych pracy jako opiekunki do dziecka, inne wÅ›ród prezesów firm. Tematyka szkoleÅ„ jest różnorodna. Obejmuje ona nastÄ™pujÄ…ce zagadnienia:
♦Podstawy psychologii wizerunku czyli np:
-Co mówi o tobie twoje ubranie?
-Błąd pierwszego wrażenia.
-Psychologia kolorów.
♦Najważniejsze zasady w stylizacji.
♦Najważniejsze zasady w makijażu.
♦Jak Å‚Ä…czyć kolory?
♦Jak posÅ‚ugiwać siÄ™ wzorem?
♦Typy kobiecej figury i co za tym idzie czyli np:
-Jak ukryć szerokie biodra i masywne uda?
-Jak powiększyć biust?
-Jak ukryć wąskie ramiona?
-Jak wydłużyć nogi?
-Jak podkreślić talię?
-Jak zmniejszyć brzuch?
-Jak wydłużyć szyję?
-Jak sprawić wrażenie szczuplejszej, wyższej, itd.
♦Analiza kolorystyczna
♦PrzykÅ‚adowe stylizacje dla panów.
Praktyczne uwagi jak ubierać się w zależności od sytuacji np:
-Jak ubrać się na rozprawę sądową, na spotkanie biznesowe, na rozmowę kwalifikacyjną, na randkę?
-Lista najczęściej popeÅ‚nianych bÅ‚Ä™dów.
-Jak czytać metki?
♦PrzykÅ‚adowe tematy dla panów:
-ubrania niezbędne w garderobie w mężczyzny.
-co wÅ‚ożyć na różne okazje.
-przykładowe zestawy ubrań.
-jak wybrać właściwy pasek, skarpetki, buty? Wydawałoby się to banalnie proste, ale niestety. Mężczyźni ciągle jeszcze popełniają błędy. Osoby na wysokich stanowiskach nie mogą sobie na to pozwolić.
-jak zawiązać krawat?
-po czym poznać dobry krawat?
-typy męskich sylwetek.
-lista najczęściej popeÅ‚nianych bÅ‚Ä™dów przez mężczyzn.
Tematów zwiÄ…zanych ze stylizacjÄ… jest wiele. Od tego jak bardzo wyglÄ…d pracowników firmy może wpÅ‚ynąć na jego rozwój uzależnia rozmiar i charakter szkoleÅ„. Moje wykÅ‚ady sÄ… ciekawe, praktyczne i bardzo przydatne. Czas leci szybko i nie ma mowy o ziewaniu! Każdy z pewnoÅ›ciÄ… znajdzie coÅ› dla siebie.